VÝBRUSY
VÁLCŮ
LEPENÍ
ČELISTÍ
VÝPLETY
KOL
OPRAVA
KLIK
NÁHRADNÍ
DÍLY
SPOJKOVÉ
LAMELY
Zpět na úvodní stránku
Prodejna
Stadion S11, S22
Pérák 250, 350
Náhradní díly
Dodavatelé náhradních dílů
Tlumiče
Karburátory
Lepení čelistí
Oprava klik
Výplety kol
Výbrusy válců
Spojkové lamely
Moped STADION S11, S22
Spolehlivý, pohodlný, snadno ovladatelný, při nepatrné spotřebě paliva levný a rychlý dopravní prostředek pro jízdu do zaměstnání a výkon povolání, pro turistiku, jízdu za zábavou a radost ze samotné jízdy na mopedu pro všechny dívky, ženy a muže od 15 let. - nepodléhá úřednímu záznamu ani povolení k jízdě.

Motor: se koncepčně i základními rozměry shodoval s předcházejícím typem. Měl však zvětšený výkon na 1,33 kW při 4 2501/min, karburátor Jikov 2914 PS. také zapalovací soustava byla shodná včetně seřizovacích hodnot.
Převodné ústrojí: je rovněž zcela shodné s typem S-11.
Podvozek: otevřený rám byl svařený z ocelových výlisků a ocelových trubek kruhového průřezu. Přední kolo zavěšeno ve dvojici kyvných vahadel na konci modifikované tuhé vidlice. Odpružení vinutými pružinami s pryžovými dorazy. Zdvih propružení 65 mm. Zadní kolo uložené ve vlečné kyvné vidlici odpružené dvojicí teleskopických jednotek. Zdvih propružení zadního kola 70 mm. Bubnové brzdy s mechanickým ovládáním na obou kolech, přední je ovládána obvyklou páčkou na řidítkách, zadní zpětným pohybem šlapadel, obložení ? 80 x 16 mm. Palivová nádržka o objemu 5,5 litru. Drátová kola 23" jsou opatřena pneumatikami 23 x 2,25.
Rozměry a hmotnosti: rozvor kol 1 165 mm ; celková délka 1 820 mm; šířka řidítek 640 mm; výška 1 040 mm; světlá výška 175 mm. Pohotovostní hmotnost 51,6 kg, užitečná hmotnost 100 kg.
Výkony: největší rychlost 48 km/h; největší stoupavost 18 % . Průměrná spotřeba paliva 1,5l/100km.

Seznam nových a repasovaných dílů na Stadion S11 a S22

(c) 2005 www.bartunkovi.cz design by Labib & Ferpo